Webcare is achterhoedegevecht
"Met goede webcare verdoezel je niet je slechte klantprocessen."
Customer-to-customer support terug van weggeweest
"Tegenwoordig heb je online het antwoord op je vraag sneller gevonden dan het telefoonnummer van de klantenservice."
Wervingsproblematiek een kwestie van gebrek aan wederzijds respect?
"Als je ziet hoe slecht er met sollicitanten wordt omgegaan, dat is soms echt ongelofelijk."
10 presentatietips waar je wat aan hebt
“De impact van communicatie op de ontvanger is altijd de verantwoordelijkheid van de zender.”
Yammer - verbale diarree of informal learning?
"Ja, op Yammer wordt wel eens een berichtje geplaatst met een iets minder zakelijk karakter. Net als in de koffiecorner."
Instant Messaging: De snelste route van Front Office naar Back Office
"Front Office + Back Office = Wachttijd."
E-mail Etiquette: de 10 gouden regels
"Angry e-mail: Write it, read it, delete it!"
10 Tips voor succesvol vergaderen
"Ben jij een echt vergaderdier of vind je vergaderingen zonde van je tijd?"
Blijf Kritisch op uw KPI's
“In contact centers wordt vaak druk gestuurd op agent performance. Maar meten we de goede dingen?”